پرسشنامه استاندارد کامیابی سو و همکاران (2014)

دسته بندي : پرسشنامه » مدیریت
پرسشنامه کامیابی توسط سو همکاران در سال (2014) به منظور سنجش کامیابی افراد طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای 10 سوال  می باشد و 10 جنبه از عملکردهاي مثبت انسان از جمله رضایت از زندگی، احساسات مثبت، حمایت، احساس تعلق، معنا، تعامل، خودارزشی، خودکارآمدي، موفقیت و خوش بینی را مورد سنجش قرار می دهد و بر اساس طیف چهار گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (فعالیت هایی که در زندگی انجام می دهم، با ارزش و سودمند است.) به سنجش کامیابی افراد می پردازد. 

روایی و پایایی پرسشنامه کامیابی

 روایی ابزار جمع آوری داده 

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

روایی  پرسشنامه کامیابی  توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

 پایایی ابزار جمع آوری داده 

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

پایایی پرسشنامه کامیابی از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

دسته بندی: پرسشنامه » مدیریت

تعداد مشاهده: 651 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

حجم فایل:231 کیلوبایت

 قیمت: 3,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پرسشنامه کامیابی توسط سو همکاران در سال (2014) به منظور سنجش کامیابی افراد طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای 10 سوال می باشد و 10 جنبه از عملکردهاي مثبت انسان از جمله رضایت از زندگی، احساسات مثبت، حمایت، احساس تعلق، معنا، تعامل، خودارزشی، خودکارآمدي، موفقیت و خوش بینی را مورد سنجش قرار می دهد و بر اساس طیف چهار گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (فعالیت هایی که در زندگی انجام می دهم، با ارزش و سودمند است.) به سنجش کامیابی افراد می پردازد.
    روایی و پایایی پرسشنامه کامیابی

    روایی ابزار جمع آوری داده

    اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

    روایی پرسشنامه کامیابی توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

    پایایی ابزار جمع آوری داده

    قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

    پایایی پرسشنامه کامیابی از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).